Gratis verzending vanaf €20,- & retourtermijn van 60 dagen

Klachten

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Uiteraard is het heel vervelend als iets niet in orde of niet naar je wens is. Wij proberen een klacht altijd zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Mocht je ergens niet tevreden over zijn, kun je dit kenbaar maken via het onderstaande klachtenformulier of per mail naar info@kiesduurzamer.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Contactgegevens

Rozenkamp 48
6662 RN, Elst Nederland
085 06 06 264
(Bereikbaar tussen 10.00 en 16.00 uur op werkdagen)
info@kiesduurzamer.nl
(Binnen 24 uur antwoord)

KVK nummer: 74051075
btw-nummer: NL859756464B01
NL85 KNAB 0258 5478 98

De waardering van www.kiesduurzamer.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.9/10 gebaseerd op 17 reviews.