Gratis verzending vanaf €30,- & 60 dagen retourtermijn!

Klachten

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Uiteraard is het heel vervelend als iets niet in orde of niet naar je wens is. Wij proberen een klacht altijd zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Mocht je ergens niet tevreden over zijn, kun je dit kenbaar maken via het onderstaande klachtenformulier of per mail naar info@kiesduurzamer.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Kies Duurzamer
Vivaldistraat 18
6661 BX Elst

info@kiesduurzamer.nl
0481 354700

KVK: 74051075
BTW: NL 85 975 64 64 B01
BANK: NL85 KNAB 0258 5478 98

De waardering van www.kiesduurzamer.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.9/10 gebaseerd op 20 reviews.